Porovnat (0)

Výměna zboží a reklamace


Věnujte prosím pozornost níže uvedeným informacím, jak postupovat při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží zakoupeného na e-shopu Actisport.

Vrácení zboží v 14denní lhůtě

Při nákupu zboží přes internet máte právo jej dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku do 14dnů vrátit bez udání důvodů. Vrácené zboží musí být však neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu. Pokud dojde k nějakému opotřebení nebo nedostatku, bude navrácená částka snížena o hodnotu nutnou k uvedení zboží do původního stavu nebo o hodnotu opotřebování, kterou posoudí prodejce.

Pokud vrácením zboží objednávka nesplňuje podmínky pro dárek, je nutné vrátit i dárek (dárky). V případě nevrácení dárkových předmětů bude cena za ně stržena z vracené sumy.

Ke zboží je nutné přiložit písemnou žádost o odstoupení od Kupní smlouvy, doklad o nákupu, jméno kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen.

Nelze vracet zboží upravené na míru, například lyže s namontovaným vázáním nebo lyžařské boty.

Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.

Výměna zboží

Pokud Vám nesedí velikost, barva nebo jiná vlastnost zboží, můžete jej ve 14denní lhůtě zaslat zpět na naši adresu a my zboží vyměníme za jiné.

neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu zboží přiložte doklad o koupi a připište, za co přesně chcete zboží vyměnit (značka, název, velikost, barva).

Při výměně zboží je zákazníkovi účtováno poštovné (pokud si jej nevyzvedne osobně na prodejně Actisport, Brechtova 7, Brno-Lesná 638 00) a v případě výměny za zboží s jinou hodnotou navrácen přeplatek nebo naopak vyúčtován doplatek.

Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.

Formulář k vrácení/výměně zboží. 

Reklamace

Není-li uvedeno jinak, je zboží v záruce 24 měsíců od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze výrobní vady zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady, které byly způsobeny zejména neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, mírou obvyklého opotřebení
  • poškození vzniklá: neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením používáním zboží v nevyhovujících podmínkách - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí
  • na zboží mechanicky poškozené zásahem kupujícího do výrobku a také do záručního listu
  • na běžné opotřebení dodaných věcí (nebo jejích dílů) způsobené používáním (kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat)
  • na škody způsobené jízdou v brankách (žádný model námi dodávaných lyží není určen jízdu v brankách; to se týká i modelů označených výrobcem jako "Competition", "Worldcup", "Racing" nebo podobně)
  • na škody způsobené používáním zboží při veřejných, amatérských nebo profesionálních závodech všeho druhu, zejména závodů ve sjezdovém lyžování, skicrossu, freeridu apod. (žádný model námi dodávaných lyží není určen pro závodní jízdu; to se týká i modelů označených výrobcem jako "Competition", "Worldcup", "Racing" nebo podobně)

V případě závady na zakoupeném zboží prosím odešlete zboží řádně zabalené a viditelně označené jako „REKLAMACE“ na adresu prodejny uvedenou níže a ke kompletnímu zboží i s příslušenstvím přidejte kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a Vaše kontaktní údaje (adresu pro zpětné zaslání, tel. číslo). Pokud bylo zboží již v minulosti reklamováno, přiložte prosím i doklad o reklamaci.

K uplatnění reklamace lze využít reklamační formulář.

Zaslání zboží zpět k nám

Zboží je třeba řádně zabalit, označit a odeslat na adresu naší prodejny:

„REKLAMACE“/“VÝMĚNA“/“VRÁCENÍ“
Actisport
Brechtova 7
638 00 Brno-Lesná

Nezasílejte nám zboží k vrácení, výměně nebo reklamaci na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijímat a vrátí se zpět na adresu odesílatele.

Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.

Zboží lze samozřejmě donést i osobně na naší prodejnu na stejné adrese.





Adresa prodejny

Brechtova 27/7
638 00 Brno-sever

Jak se k nám dostanete
Zobrazit na mapě

info@actisport.cz
Otevírací doba
listopad - březen:
po–pá10.00–12.00
13.00–19.00
so09.00–12.00
 
duben - říjen:
po–čt10.00–12.00
14.00–18.00
10.00–12.00
sozavřeno
 
+420 731 431 912
+420 548 522 422