Výměna zboží a reklamace
Věnujte prosím pozornost níže uvedeným informacím, jak postupovat při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží zakoupeného na e-shopu Actisport.
Vrácení zboží v 14denní lhůtě
Při nákupu zboží přes internet máte právo jej dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku do 14dnů vrátit bez udání důvodů. Vrácené zboží musí být však neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu. Pokud dojde k nějakému opotřebení nebo nedostatku, bude navrácená částka snížena o hodnotu nutnou k uvedení zboží do původního stavu nebo o hodnotu opotřebování, kterou posoudí prodejce.
Pokud vrácením zboží objednávka nesplňuje podmínky pro dárek, je nutné vrátit i dárek (dárky). V případě nevrácení dárkových předmětů bude cena za ně stržena z vracené sumy.
Ke zboží je nutné přiložit písemnou žádost o odstoupení od Kupní smlouvy, doklad o nákupu, jméno kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen.
Nelze vracet zboží upravené na míru, například lyže s namontovaným vázáním nebo lyžařské boty.
Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.
Výměna zboží
Pokud Vám nesedí velikost, barva nebo jiná vlastnost zboží, můžete jej ve 14denní lhůtě zaslat zpět na naši adresu a my zboží vyměníme za jiné.
K neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu zboží přiložte doklad o koupi a připište, za co přesně chcete zboží vyměnit (značka, název, velikost, barva).
Při výměně zboží je zákazníkovi účtováno poštovné (pokud si jej nevyzvedne osobně na prodejně Actisport, Brechtova 7, Brno-Lesná 638 00) a v případě výměny za zboží s jinou hodnotou navrácen přeplatek nebo naopak vyúčtován doplatek.
Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.
Formulář k vrácení/výměně zboží.
Reklamace
Není-li uvedeno jinak, je zboží v záruce 24 měsíců od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze výrobní vady zboží.
Záruka se nevztahuje na:
- vady, které byly způsobeny zejména neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, mírou obvyklého opotřebení
- poškození vzniklá: neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením používáním zboží v nevyhovujících podmínkách - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí
- na zboží mechanicky poškozené zásahem kupujícího do výrobku a také do záručního listu
- na běžné opotřebení dodaných věcí (nebo jejích dílů) způsobené používáním (kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat)
- na škody způsobené jízdou v brankách (žádný model námi dodávaných lyží není určen jízdu v brankách; to se týká i modelů označených výrobcem jako "Competition", "Worldcup", "Racing" nebo podobně)
- na škody způsobené používáním zboží při veřejných, amatérských nebo profesionálních závodech všeho druhu, zejména závodů ve sjezdovém lyžování, skicrossu, freeridu apod. (žádný model námi dodávaných lyží není určen pro závodní jízdu; to se týká i modelů označených výrobcem jako "Competition", "Worldcup", "Racing" nebo podobně)
V případě závady na zakoupeném zboží prosím odešlete zboží řádně zabalené a viditelně označené jako „REKLAMACE“ na adresu prodejny uvedenou níže a ke kompletnímu zboží i s příslušenstvím přidejte kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a Vaše kontaktní údaje (adresu pro zpětné zaslání, tel. číslo). Pokud bylo zboží již v minulosti reklamováno, přiložte prosím i doklad o reklamaci.
K uplatnění reklamace lze využít reklamační formulář.
Zaslání zboží zpět k nám
Zboží je třeba řádně zabalit, označit a odeslat na adresu naší prodejny:
„REKLAMACE“/“VÝMĚNA“/“VRÁCENÍ“
Actisport
Brechtova 7
638 00 Brno-Lesná
Nezasílejte nám zboží k vrácení, výměně nebo reklamaci na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijímat a vrátí se zpět na adresu odesílatele.
Nezasílejte nám prosím zboží přes Zásilkovnu! Mají v naší lokalitě dlouhodobý problém s doručováním balíků na adresu a není v našich silách vyzvedávat balíky různě odložené na výdejních místech po celém městě (neukládají bohužel balíky ani do nejbližšího výdejního místa od naší adresy a ani s nimi nelze domluvit druhý pokus doručení když první z jejich strany nevyjde). Děkujeme za pochopení.
Zboží lze samozřejmě donést i osobně na naší prodejnu na stejné adrese.